Andrzej Anterszlak dołączył do Ipsos Marketing

19-09-2011

Andrzej Anterszlak został kierownikiem jednego z zespołów badań ilościowych w Ipsos Marketing. Andrzej Anterszlak z branżą badawczą związany od 1999 roku. Przez ostatnie 6 lat pracował w TNS OBOP gdzie, między innymi, pełnił obowiązki lidera sektora Business and Finance oraz pracował jako Senior Market Research Consultant.

Anterszlak specjalizuje się w badaniach satysfakcji (klientów, pracowników) oraz badaniach wizerunku, pozycjonowania, siły i komunikacji marki. Ma doświadczenie w kierowaniu globalnymi i lokalnymi projektami badawczymi, realizowanymi dla sektora finansów, telekomunikacji i motoryzacji, zarówno w obszarze B2C jak i B2B. Jest absolwentem socjologii w Collegium Civitas i Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na UW. Ukończył studia podyplomowe w zakresie analiz marketingowych i zarządzania marką na SGH. Jest członkiem PTBRIO.

 

Ipsos Marketing to wydzielona struktura w Ipsos, która specjalizuje się w badaniach wspierających rozwój i wprowadzanie nowych produktów, zarządzanie produktami i markami. W Polsce w skład Ipsos Marketing wchodzi sześć zespołów badawczych. Ipsos Marketing wykorzystuje sprawdzone na świecie metodologie służące do badania rynku i konsumentów, generowania nowych pomysłów, rozwoju konceptów, budowania i optymalizacji miksu marketingowego, szacowania wielkości sprzedaży, zarządzania marką i repozycjonowania.