Ipsos tworzy Ipsos Connect, nową strukturę zajmującą się badaniami komunikacji, reklamy i mediów

06-05-2015

Ipsos z przyjemnością informuje o utworzeniu Ipsos Connect, globalnej dywizji specjalizującej się w badaniach komunikacji, reklamy i mediów.

Ipsos Connect powstaje z połączenia dotychczasowych struktur Ipsos ASI i Ipsos MediaCT. Decyzja Ipsos jest odpowiedzią na rosnącą złożoność świata komunikacji, reklamy i mediów: jego komplikację, rozdrobnienie oraz zwiększającą się rolę Internetu. Ipsos chce jeszcze lepiej niż do tej pory pomagać swoim klientom poruszać się w tym skomplikowanym terenie, dlatego zdecydował się połączyć ekspercką wiedzę i narzędzia Ipsos ASI i MediaCT, a także zainwestować w nowe rozwiązania na miarę wyzwań epoki cyfrowej.

“Nowopowstała dywizja wychodzi naprzeciw potrzebom klientów ASI i MediaCT, które w coraz większym stopniu zaczynają się przenikać. To jedna z najważniejszych inicjatyw w ramach naszego strategicznego programu „New Way”, który ma sprawić, że nasz biznes będzie jeszcze lepiej dopasowany do oczekiwań klientów, a my będziemy działać jeszcze efektywniej”, mówi Didier Truchot, założyciel i Prezydent Ipsos. Ipsos Connect globalnie pokieruje Yannick Carriou.

W Polsce Ipsos Connect powstaje na bazie dotychczasowego działu Ipsos ASI, zespołowi nadal będzie szefować Mateusz Głowacki. Głowacki komentuje: „Nasz polski team był do tej pory znany głównie z innowacyjnych technik badania reklamy, zwłaszcza trackingowych i pre-testowych (takich jak AdLab / ASI:Labs, Next*TV, ASI:Connect, ASI:Check). Cieszymy się, że nasz arsenał już wkrótce poszerzy się o światowej klasy narzędzia dostosowane do badania branży medialnej – kapitalnie wzmocni to nasze możliwości oferowania klientom kompleksowych rozwiązań. Pierwszym przykładem praktycznego zastosowania nowych kompetencji jest współrealizowane przez nas badanie Travel Survey w ramach projektu Outdoor Track.”

 

W razie pytań prosimy o kontakt z Dyrektorem Ipsos Connect Mateuszem Głowackim, mail: mateusz.glowacki @ipsos.com