Piotr Ciąćka kierownikiem zespołu w Ipsos Marketing

19-08-2011

Piotr Ciąćka został kierownikiem jednego z zespołów badań jakościowych w Ipsos Marketing. Będzie nim zarządzał wspólnie z dotychczasowym szefem tego zespołu, Marcinem Trzcińskim.

Piotr Ciąćka przyszedł do Ipsos z TNS Pentor, gdzie jako Account Manager kierował zespołem pracującym dla klientów z sektorów B2B, FMCG, (głownie kategoria alkoholi i kosmetyków), telekomunikacyjnego i finansowego. Badaniami marketingowymi zajmuje się od siedmiu lat. Prowadził projekty badawcze na wszystkich etapach budowania produktu: od tworzenia konceptu do oceny komunikacji. Ma także doświadczenie w prowadzeniu warsztatów, których celem jest przełożenie wyników badań na cele biznesowe klienta. Posiada dyplom  Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Ipsos Marketing to wydzielona struktura w Ipsos, która specjalizuje się w badaniach wspierających rozwój i wprowadzanie nowych produktów, zarządzanie produktami i markami. W Polsce w skład Ipsos Marketing wchodzi sześć zespołów badawczych. Ipsos Marketing wykorzystuje sprawdzone na świecie metodologie służące do badania rynku i konsumentów, generowania nowych pomysłów, rozwoju konceptów, budowania i optymalizacji miksu marketingowego, szacowania wielkości sprzedaży, zarządzania marką i repozycjonowania.