Badania internetowe

Liczba aktywnych użytkowników Internetu w Polsce, komunikacja z klientem online oraz zainteresowanie reklamą w sieci  intensywnie rosną. Dlatego koniecznością staje się realizowanie badan marketingowych w Internecie. 

Badania online posiadają szereg zalet i są pełnoprawną techniką dotarcia do respondentów i zbierania deklaratywnych danych marketingowych.

PANEL

Ipsos Access Panel to internetowa społeczność osób, które wyraziły zgodę na udział w badaniach online. Obecnie liczy już 60 tysięcy członków i cały czas rośnie. Ipsos Access Panel to efektywna i wysokiej jakości platforma badawcza stworzona i dedykowana Państwa potrzebom

Panel internetowy Ipsos umożliwia:

  • krótki czas realizacji i dostęp do wyników badania
  • zmniejszenie kosztów projektu badawczego
  • kontakt z respondentami w ich naturalnym środowisku
  • prezentację dowolnych multimediów
  • wykorzystanie specjalistycznych i sprawdzonych narzędzi badawczych w środowisku online
  • dotarcie do wąskich, specyficznych grup respondentów


NARZĘDZIA BADAWCZE

Ipsos dysponuje szerokim portfolio  specjalistycznych narzędzi i technik badawczych w wersjach online, np.:

  • CatMan
  • Concept Evaluator
  • Pack Evalutor
  • Pre- i post-testy reklamy z modułami EmotiScape, EmotiTrace i HotSpot

i wiele innych dopasowanych do Państwa potrzeb i przygotowanych specjalnie dla internautów.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z osobą, z którą współpracujesz w Ipsos lub z naszym ekspertem.

ZałącznikWielkość
Ipsos Online_wprowadzenie 2015.pdf2.42 MB

Dowiedz się więcej

Kamil Michalski
Client Service Director Online Research