Brand Perceptor


Badanie pozycjonowania i siły marki służące do optymalizacji strategii


Dlaczego i kiedy?

    Aby zwiększyć siłę marki w danej kategorii:
  • Poznać te cechy, które najbardziej wpływają na siłę marki
  • Wybrać te, na których należy się skupić w komunikacji
  • Zbadać rolę ceny
  • Zwiększyć udziały w rynku

Co otrzymasz?

  • Analizę cech funkcjonalnych i emocjonalnych marki na tle konkurencji
  • Opis postrzegania marki w odniesieniu do ceny
  • Ustalenie priorytetów dzięki przeprowadzeniu diagnostyki pozycjonowania
  • Symulacje przyrostów udziałów w rynku po wprowadzeniu rekomendowanych zmian


W jaki sposób?

  • Badania ilościowe, wywiady bezpośrednie lub on-line
  • Może stanowić dodatkowy moduł w badaniach typu U&A, segmentacyjnych oraz Market Landscape

Dowiedz się więcej

Patrycja Szymańska
Dyrektor Badań Jakościowych 



 

Mateusz Głowacki  
Dyrektor Badań Ilościowych