Concept Evaluator™


Diagnoza mocnych i słabych stron konceptu


Dlaczego i kiedy?

  • Kiedy potrzebna jest szczegółowa, bardziej "jakościowa" diagnoza konceptu, która pozwala dowiedzieć się:
    » jakie są mocne i słabe strony konceptu, które elementy przyciągają uwagę, a które są raczej zbędne;
    » jak optymalizować koncept, aby wzbudzał największe zainteresowanie klientów.


Co otrzymasz?

  • Bardzo szczegółowe informacje przedstawione w ciekawej graficznej formie na temat poszczególnych elementów konceptu, które są:
    » niezrozumiałe
    » niewiarygodne
    » najbardziej interesujące
    » najmniej interesujące
    » szczególnie unikalne i wyróżniające.


W jaki sposób?

  • Zwykle jako moduł w teście konceptów (np.: Innoscreen)
  • Wywiady bezpośrednie lub on-line
  • Narzędzie interaktywne: respondent zaznacza na ekranie poszczególne słowa/elementy konceptu posługując się myszą

Dowiedz się więcej

Patrycja Szymańska
Dyrektor Badań Jakościowych 



 

Mateusz Głowacki  
Dyrektor Badań Ilościowych