Designor Shelf™


Test wolumetryczny w końcowej fazie pracy nad produktem


Dlaczego i kiedy?

  • Kiedy wszystkie elementy marketing mixu są (prawie) gotowe, a przed startem potrzeba precyzyjnej oceny nowego produktu i wskazówek jak zmaksymalizować potencjał


Co otrzymasz?

  • Pełną ocenę mixu obejmującego produkt, cenę, opakowanie i komunikację w otoczeniu konkurencyjnym
  • Precyzyjną prognozę wielkości sprzedaży i poziomu kanibalizacji w ciągu dwóch pierwszych lat po wprowadzeniu produktu na rynek


W jaki sposób?

  • Poprzez odtworzenie rzeczywistej sytuacji zakupu, w której konsument dokonuje wyboru marki przy półce sklepowej
  • Prace nad produktem nie muszą być jeszcze całkowicie zakończone – można wykorzystać animatiki, koncepty, modele opakowań
  • Model nie wymaga norm

Dowiedz się więcej

Patrycja Szymańska
Dyrektor Badań Jakościowych 



 

Mateusz Głowacki  
Dyrektor Badań Ilościowych