Inno Track


Precyzyjna diagnoza produktu bezpośrednio po wprowadzeniu na rynek


Dlaczego i kiedy?

  • Bezpośrednio po wprowadzeniu produktu na rynek
  • Aby uzyskać niezbędne informacje do optymalizacji poszczególnych elementów marketing mixu, pozwalającej naszemu produktowi osiągnąć większy sukces rynkowy


Co otrzymasz?

  • Szczegółową diagnozę wyników nowego produktu, m.in.:
    » identyfikacja poszczególnych grup konsumentów i ich profili (znających produkt, próbujących, użytkowników, odrzucających) – dające porównanie ze wstępnymi założeniami dotyczącymi grupy docelowej
    » analiza powodów zakupu i odrzucania
    » analiza komunikacji
    » wytyczne do optymalizacji poszczególnych elementów marketing mixu


W jaki sposób?

  • Najbardziej efektywna realizacja badania – z wykorzystaniem panelu on-line
  • Min. N=120 dla każdej z trzech grup konsumentów: znających produkt, użytkowników i odrzucających

Dowiedz się więcej

Patrycja Szymańska
Dyrektor Badań Jakościowych 



 

Mateusz Głowacki  
Dyrektor Badań Ilościowych