Market Perceptor

Wskazywanie kierunków rozwoju nowych produktów i optymalizacja obecnego pozycjonowania marek


Dlaczego i kiedy?

  • Wspiera zarządzanie strategiczne markami
  • Dostarcza inspiracji, odkrywając nisze, które stwarzają szanse dla rozwoju nowych produktów
  • Służy do optymalizacji pozycjonowania nowych i istniejących marek na tle konkurencji
  • Stanowi alternatywę dla tradycyjnych badań typu U&A (badanie użytkowania i postaw)


Co otrzymasz?

  • Całościowy obraz rynku widziany oczami konsumentów, co jest niezbędne by zrozumieć, co wpływa na ich zachowania
  • Wszechstronną analizę i opis produktów łączonych przez konsumentów w podgrupy pod kątem ich wielkości, występujących w nich marek, czynników wpływających na wybór marek, potrzeb konsumentów i stopnia ich zaspokojenia oraz bodźców i barier zakupu
  • Kierunki rozwoju nowych produktów oraz wiedzę czy nowe pomysły mają szansę wypełnić zidentyfikowane nisze


W jaki sposób?

  • Badanie ilościowe
  • Wywiady on-line lub CAPI

Dowiedz się więcej

Patrycja Szymańska
Dyrektor Badań Jakościowych 



 

Mateusz Głowacki  
Dyrektor Badań Ilościowych