Pack Evolution


Badanie wszystkich parametrów efektywnego opakowania


Dlaczego i kiedy?

  • Aby szybko i skutecznie ocenić różne propozycje opakowań
  • Kiedy chcemy wyróżnić markę na półce pośród bogatej oferty konkurencji
  • Aby zwiększyć sprzedaż marki mając do dyspozycji mniejszy budżet marketingowy


Co otrzymasz?

  • Wskazanie najlepszej propozycji opakowania w kontekście konkurencyjnym
  • Wskazanie najefektywniejszego kierunku pracy nad opakowaniem
  • Analizę kluczowych wskaźników efektywności przeprowadzoną w środowisku konkurencyjnych marek


W jaki sposób?

  • Moduł ilościowy: respondenci przed wirtualną półką odpowiadają na pytania pozwalające zmierzyć wspomaganą zauważalność produktu, powiązanie opakowania z marką, jego atrakcyjność i perswazyjność
  • Moduł oparty na podejściu behawioralnym: obserwacja toru wzroku respondentów przed wirtualną półką sklepową za pomocą tzw. Eye trackera

Dowiedz się więcej

Patrycja Szymańska
Dyrektor Badań Jakościowych 



 

Mateusz Głowacki  
Dyrektor Badań Ilościowych