Price Evolution


Optymalizacja ceny i asortymentu


Dlaczego i kiedy?

  • Poziom cen ma istotny wpływ na biznes – od cen uzależnione są marż i zysk. Cena musi być również właściwie ustalona z perspektywy klienta, stymulując popyt i budując właściwy wizerunek marki
  • Price Evolution pozwala określić optymalną cenę produktu (nowy produkt, "przebudowa" marki) oraz oszacować popyt na rynku w zależności od ceny (produktu Twojego i konkurencji)


Co otrzymasz?

  • Analizy dostosowane do specyficznych zagadnień polityki cenowej:
    » optymalny zakres cenowy nowego produktu/ wariantu
    » elastyczność cenowa popytu
    » analizy trade-off, wartość marki i innych komponentów marketing-mix
  • Pakiet symulacyjny umożliwiający zastosowanie różnych scenariuszy dot. cen i asortymentu


W jaki sposób?

  • Przedstawienie konsumentom sekwencji realistycznych scenariuszy zakupowych dot. marki na tle konkurencji
  • Możliwość uwzględnienia działań promocyjnych
  • Wywiady bezpośrednie lub on-line

Dowiedz się więcej

Patrycja Szymańska
Dyrektor Badań Jakościowych 



 

Mateusz Głowacki  
Dyrektor Badań Ilościowych