Krisis


Badanie zdrowia marki/ produktu na tle konkurencji


Dlaczego i kiedy?

  • W badania zdrowia marki, kiedy marce brakuje życia.
  • W procesie repozycjonowania marki, kiedy szukamy nowych obszarów dla pozycjonowania
  • W trakcie poszukiwania nowych konceptów
  • Gdy potrzeba nowych kierunków dla komunikacji
  • Pre-testy reklamy, gdy jej treść jest kontrowersyjna


Co otrzymasz?

  • Szczegółowa analiza dotycząca mocnych i słabych stron marki/ produktu
  • Nowe pomysły na pozycjonowanie
  • Rekomendacje ukierunkowane na pozyskanie konsumentów produktów konkurencyjnych, powstrzymanie negatywnych trendów


W jaki sposób?

  • Rodzaj grupy fokusowej opartej na konflikcie: 9 respondentów podzielonych na 3 grupy o odmiennych postawach
  • Respondenci muszą być asertywni i mieć bardzo zdecydowane poglądy na interesujący nas temat. Użytkownicy marki muszą być jej "ambasadorami"
  • Dwóch moderatorów, "pokój zwierzeń" (możliwość indywidualnego dopytania respondenta, dodatkowa stymulacja w razie potrzeby)
  • Sytuacja konfliktowa prowokuje do ujawniania prawdziwych, wolnych od stereotypów postaw

Dowiedz się więcej

Patrycja Szymańska
Dyrektor Badań Jakościowych