Badania mediów

Współpracując z  Ipsos MediaCT, światowym liderem w badaniach dla sektora mediów, technologii, telekomunikacji, rozrywki i gier wideo oferujemy usługi w zakresie:

  • Trackingu i pozycjonowania marek
  • Systemów monitorowania treści na temat marki w Internecie
  • Strategii zdobywania i utrzymywania klientów
  • Mierzenia wielkości rynku i jego segmentacji
  • Tworzenia nowych pomysłów i ich testowania
  • Szacowania potencjalnego sukcesu rynkowego nowych ofert, produktów i usług
  • Pomiaru konsumpcji mediów, zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych


Pracujemy z klientami z takich branż, jak:

  • Telewizja
  • Radio
  • Prasa
  • Outdoor
  • Internet
  • Telefonia komórkowa
  • Usługi telekomunikacyjne (np. mobilne wideo, mobilny Internet i GPS)
  • Gry wideo (preferencje dotyczące oferty, formatu i użyteczności)
  • Rozrywka filmowa, kino (tracking widzów kinowych, zachowania związane z oglądaniem filmów w domu, zjawisko alternatywnych kanałów dostępu do filmów i piractwa)

Dowiedz się więcej

Magdalena Lewandowska
Dyrektor Ipsos Connect