Next*AdLab


Błyskawiczny przegląd pomysłów kreatywnych wraz z wglądem jakościowym


Dlaczego i kiedy?

  • Na początkowym etapie tworzenia reklamy (kilka pomysłów kreatywnych)
  • Gdy potrzebne są dane ilościowe i wgląd jakościowy
  • Gdy czas ma znaczenie (pełny obraz w 1-2 dni)


Co otrzymasz?

  • Ilościowe oszacowanie potencjału każdego z konceptów kreatywnych w odniesieniu do norm
  • Jakościową interpretację wyników ilościowych
  • Rekomendacje odnośnie wyboru i optymalizacji najbardziej obiecującego pomysłu


W jaki sposób?

  • Błyskawiczna metoda (1-2 dni) łącząca badanie ilościowe (100 wywiadów na reklamę) z badaniem jakościowym (Zogniskowane Wywiady Grupowe):
    » możliwość obserwowania sesji ilościowych i jakościowych
    » dostęp do wyników w czasie rzeczywistym
    » interakcja pomiędzy klientem, agencją i prowadzącym badania