Next*Print, Next*Outdoor


Pre-test reklamy drukowanej (prasa lub reklama zewnętrzna)


Dlaczego i kiedy?

  • Aby sprawdzić efektywność reklamy drukowanej w jej naturalnym otoczeniu:
    » jaka jest jej zdolność przebicia się na tle innych reklam
    » czy jej rozumienie jest zgodne z założoną strategią
    » czy wywołuje pożądane zmiany w zachowaniu/ percepcji marki


Co otrzymasz?

  • Ocenę efektywności reklamy drukowanej (prasa/ outdoor) w zakresie dotarcia i wywołania reakcji (perswazyjność/ wpływ na markę)
  • Pełną diagnozę silnych i słabych stron reklamy, opartą także na reakcjach niewerbalnych (analiza hot-spot)


W jaki sposób?

  • Test ukryty: respondent nie jest świadomy, że będzie oceniał reklamę (kreacja umieszczona w naturalnym otoczeniu danego medium, wśród innych reklam)
  • Test monadyczny (każdy respondent ocenia tylko jedną reklamę)
  • Schemat eksperymentalny: porównanie wyników do grupy kontrolnej, która nie ma kontaktu z reklamą pozwala ocenić jej wpływ w odniesieniu do obecnej sytuacji marki na danym rynku