Badania satysfakcji i lojalności Klienta

Utrzymanie dotychczasowych klientów to jedno z najważniejszych zadań dla firmy. Lojalni klienci wydają więcej i stają się adwokatami Twojej marki. Budowanie lojalności konsumentów to po prostu większe zyski dla Twojej firmy.

Ipsos Loyalty jest  światowym liderem w badaniach customer experience, satysfakcji, lojalności, świadczy też usługi doradcze w tym zakresie. Pracuje dla największych światowych firm w obszarze badań, modelowania oraz zarządzania relacjami z klientami.

Oferujemy nowoczesne podejście do badań satysfakcji klienta i zarządzania relacjami z klientami

Proponujemy innowacyjne narzędzia badawcze, które pomogą Ci:

  • Jak najdłużej utrzymać Twoich najlepszych klientów
  • Zdobyć nowych klientów o dużym potencjale
  • Zwiększać satysfakcję Twoich klientów
  • Zwiększać Twój udział w całości wydatków klienta na daną kategorię

Dowiedz się więcej

Andrzej Anterszlak
Dyrektor Ipsos Loyalty