Badania syndykatowe

Kolor kobiety, czyli o kobiecości oczami kobiet i o wykorzystaniu tego w marketingu

Zaciekawieni tym, czy kobiecość i role kobiet uległy przemianom, zrealizowaliśmy badanie segmentacyjne, w którym kobiety same miały możliwość wypowiedzenia się o własnych potrzebach, dążeniach, aspiracjach, oczekiwaniach względem własnej kobiecości.


Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków. Edycja 2012

Jak zmieniają się zwyczaje żywieniowe Polaków? Czy Polacy zwracają uwagę na to, co jedzą? Jak oceniają swoje zdrowie, wagę, kondycję? Czym jest dla nich zdrowe żywienie? Na te i inne pytania odpowie raport Ipsos „Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków. Edycja 2012”.

Polski Konsument OTC

Produkty OTC są w Polsce dostępnie nie tylko w aptece, ale i w kiosku, na stacji benzynowej, w drogerii czy w sklepie spożywczym. Rynek produktów sprzedawanych bez recepty wciąż intensywnie rośnie, a okresowe spadki koniunktury wpływają nań w niewielkim stopniu.