Ipsos na konferencji Customer Contact Summit, poświęconej pozyskiwaniu i obsłudze klienta.

19-04-2010

Michał Kot i Tomasz Pańka, szefowie zespołów z Ipsos Marketing wystąpią 23 kwietnia na prestiżowej konferencji Customer Contact Summit, organizowanej przez Blue Business Media, międzynarodową firmę działającą w sektorze informacji biznesowej.

Seminarium poświęcone będzie aspektom pozyskania klienta, skutecznej obsłudze poprzez centrum kontaktu oraz skutecznym metodom komunikacji i obsługi posprzedażowej. Skierowane jest do kadry zarządzającej sprzedażą, call centre, obsługą klienta, CRM głównie z branży finansowej, bankowości, telekomunikacyjnej i energetycznej.

Michał Kot i Tomasz Pańka rozpoczną drugi dzień konferencji wystąpieniem w sesji plenarnej zatytułowanym: Jaki jest współczesny Klient? Preferencje, zachowania i ocena obsługi w świetle najnowszych badań. Opowiedzą o najefektywniejszych kanałach komunikacji oczami klientów, ich oczekiwaniach wobec obsługi, o roli generacji Y w zmianie zachowań klientów i odbiorze nowoczesnych kanałów komunikacji. Na podstawie badań przedstawią charakterystykę polskiego klienta w odniesieniu do jego kontaktów z  dostawcami usług na rynku odbywającej się bezpośrednio oraz za pomocą infolinii telefonicznej, formularzy ze strony www, e-maili, sms, live chaty z firmą itd.