Michał Kot z Ipsos na Media Trendach

20-04-2010

Michał Kot z Ipsos wystąpi w głównej sesji w tzw. kanale informacyjnym na Media Trendach - największej konferencji o mediach i reklamie, 22 kwietnia 2010 roku w Multikinie w Złotych Tarasach.

Michał Kot wystąpi z prezentacją Odbiorca mediów i reklam i jego nowe podejście do zaufania, marki, lojalności i prywatności. Co się zmieniło w ostatnim roku i co z tego wynika. Główną ideą jego wystąpienia będą sposoby dotarcia do konsumentów, ich preferencje, zachowania, a także wiedza, jak ich przyciągnąć i utrzymać.
Hasłem przewodnim tegorocznych Media Trendów będzie: „Media, reklama i klienci w poszukiwaniu innowacyjnych form współpracy. Od twórczego spojrzenia na kontent do przełamywania starych schematów”. Omawiane będę najważniejsze zmiany na rynku mediów i ich konsekwencje dla mediów i reklamodawców, innowacyjne użycie reklamy w mediach, najciekawsze studia przypadku, możliwości mediów cyfrowych.

Sylwetka prelegenta
Michał Kot, Kierownik Zespołu Badań Ilościowych w Ipsos Marketing posiada ponad czternastoletnie doświadczenie w prowadzeniu badań marketingowych. Prowadził liczne projekty dla klientów z branży mediowej: stacji radiowych, wydawnictw prasowych, portali internetowych. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Badań Rynki i Opinii (PTBRiO).