Ipsos kupuje firmę OTX, jednego z liderów badań internetowych na amerykańskim rynku

02-02-2010

Ipsos dokonał całkowitego zakupu firmy OTX Corporation (OTX - Online Testing Exchange), specjalizującej się w badaniach internetowych.

OTX jako oddział iFilm istnieje od 2000 roku, w 2004 roku został kupiony przez Pilot Group, ZelnickMedia i Shelley Zalis - prezesa firmy.

OTX specjalizuje się w innowacyjnych badaniach internetowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, dostarcza zintegrowanych usług dla firm z sektora rozrywki, reklamy (tradycyjnej i cyfrowej) oraz dóbr konsumenckich.

Dochody firmy OTX w 2009 roku wyniosły 60 milionów dolarów amerykańskich. Zatrudnia ponad 200 pracowników, posiada biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Chicago, Cincinnati, Miami i Londynie.

Didier Truchot, współprezes Grupy Ipsos: „OTX stawia przede wszsytkim na innowację. Stworzył badania marketingowe nowej generacji, łączące tradycyjne i nowe media. Doskonale współgra to z podejściem Ipsos, zwłaszcza ze specjalizacjami: Ipsos MediaCT (badania mediów, kontentu i technologii) oraz Ipsos ASI (badania reklamy).”