Ipsos partnerem plebiscytu "Firma przyjazna mamie"

24-08-2010

Ipsos został partnerem plebiscytu „Firma przyjazna mamie”, którego celem jest promowanie prorodzinnych pracodawców. „Firma przyjazna mamie” to akcja społeczna organizowana  przez czasopisma Agory Dziecko i Poradnik domowy. 


Akcja prowadzona jest w tym roku już po raz szósty. W wyniku  plebiscytu wyłaniane są firmy, które pomagają młodym rodzicom łączyć opiekę nad dziećmi z realizacją własnych ambicji zawodowych. Nagradzane są one m. in. za dłuższe płatne urlopy macierzyńskie, elastyczny czas pracy, możliwość pracy z domu, dodatkowe świadczenia zdrowotne, dodatkową pomoc finansową, atmosferę sprzyjającą rodzicielstwu. Firmy do plebiscytu są zgłaszane przez samych pracowników, zaś  nagrodą jest prezentacja na łamach czasopism Dziecko i Poradnika, stronie internetowej www.firmaprzyjaznamamie.pl oraz symboliczna statuetka.

Rolą Ipsos jest prowadzenie - na potrzeby akcji - badań społecznych, które służyć mają diagnozie sytuacji polskich rodzin, pracujących rodziców, dzietności, warunków tworzonych przez pracodawców.

Partnerem akcji, prócz Ipsos, jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, a patronami TVN Style, eDziecko.pl, radio Złote Przeboje, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami.