Patryk Polkowski Zastępcą Dyrektora Ipsos ASI

16-06-2011

Patryk Polkowski wrócił do Ipsos i objął stanowisko zastępcy Dyrektora Ipsos ASI, części Ipsos specjalizującej się w badaniach reklamy.
Na nowym stanowisku zajmie się m.in. rozwojem oferty badań realizowanych przez Internet.

Polkowski z wykształcenia jest socjologiem, ma ponad 10 lat doświadczenia w badaniach marketingowych. Zaczynał w ABM i w ARC Rynek i Opinia. W latach 2005-2009 był Senior Project Managerem w Ipsos ASI, zajmując się przede wszystkim badaniami trackingowymi dotyczącymi  wizerunku marki i wpływu reklam na postrzeganie marki. Pracował dla klientów z sektorów dóbr szybkozbywalnych, finansowego i telekomunikacyjnego.
 
Do Ipsos Polkowski wrócił z Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych,  gdzie pracował przez półtora roku, specjalizując się w badaniach on-line.